Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~voitaco | użytkownik

imię i nazwiskoWojtek P. adresAthens, Greece / London, UK zarejestrowany22.10.2008 @02:11:35 ostatnio na stronie22.05.2015 @01:46:12

Zawodowo Soundman / Amatorsko Photographer
Chyba istotna informacja: dla mnie to tylko [albo aż] hobby, więc klaty nie napinam ani przed, ani za obiektywem .
Bawię się "pstrykaniem" zdjęć traktując to jako odskocznię od bardziej stresujących zajęć.
Prace innych komentuję i oceniam kierując się wrażliwością na sztukę i niesztukę, oraz swoją znikomą wiedzą na temat fotografii. Ocen poniżej "dobre" nie daję przez szacunek dla człowieka - zwyczajnie nie oceniam takich prac.
Nie przyznaję i nie chcę by dla moich prac przyznawano "rewelacyjne" przez grzeczność czy po to by się odwdzięczyć za taką ocenę ode mnie. Uszanuję każdą opinię jeśli tylko będzie obiektywna i uzasadniona.
Choć jestem tu tak krótko to dostrzegłem już pewien "fenomen" panujący na tym portalu - czyli im ktoś ma mniej interesujące prace, im mniej serca w nie włożył; tym gorszą notę daje innym. Całe szczęście, że niektórym z wiekiem to przechodzi.
Denerwują mnie ci którzy "fotografują" Photoshop'em, a sami boją się ROBIĆ zdjęcia
- nazywam ich SZOPOGRAFAMI.
Od niedawna jestem w posiadaniu przyzwoitego aparatu, w dodatku cyfrowego więc skanować nie trzeba i można będzie innym coś od siebie pokazać.
-kilka fotek na JPG Magazine: http://www.jpgmag.com/people/voitaco
-na flickr: http://www.flickr.com/photos/voitaco
-na Facebook'u: http://www.facebook.com/voitaco

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.voitacoblog.blogspot.com OnetSkypewojtek-p. Gadu-Gadu5698351
digarty99 komentarze1199 posty na forum10

komputer / sprzęt
NIKON COOLPIX S4, [Canon EOS400D + Kit Lens - już nieaktualne] od 19.10.2009 jestem szczęśliwym posiadaczem EOS 50D, a od 03.11.2008 Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM + Canon EW-73B + HOYA HMC 67mm UV [0] + Tripod SLIK U2000 / 19,12,2008 dołączył do mnie Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + Canon EW-78 B II + HOYA Pro1 Digital 72mm DMC UV [0], Davis & Sanford ATTARASB11

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~lemonpeel    03.03.2009 @04:36:59
Tak sie domyslilem , ale to niebo robi tu straszna robote.
Pozdrawiam , M.
~jarekl    02.03.2009 @13:19:09
Dzięki,zdjęcie było zrobione z okna w bardzo nie wygodnej pozycji i jest wykadrowane.sikorka nie była na środku kadru.Pozdrawiam.
~Alexandra35    01.03.2009 @23:32:13
Buuuzi
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
!jawa4    01.03.2009 @15:19:38
aale leb ma zdecydowanie ladniejszy... Pozdrawiam.
~Deiw17    24.02.2009 @02:11:51
Dzięki
A co do 50-tki to faktycznie daje radę chociaż wolałbym starą 5!
_______
Opis płatny !!! Wrzuć monete...()

~dziewczynkazaparatem    23.02.2009 @17:14:45
~Pekezu    22.02.2009 @03:51:28
na bank morze, ale co dalej to nie mam pojecia...
~proffoto    20.02.2009 @12:01:15
Dzieki. A ja wlasnie "ustrzelilem" AWACS'a nad moim domem.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~Dario2    19.02.2009 @22:12:07
dziękuję pięknie!
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
~GretaKanfieta    19.02.2009 @02:07:29
he dzieki za odwiedziny!!! naturalne zawsze leprze... ale ja wlasnie odkrywam uroki photoshopa i nawet mnie to zaczyna wkrecac wiec.... chybe bedzie wiecej 'rasowanych'
~marianzzz1    14.02.2009 @12:34:10
Tak wiem gdy ujrzałem szklarnie przed zamkiem ,aż mną zatrzepało-jak tak można!Zgadzam się w 100%.Pozdrawiam!
~GretaKanfieta    13.02.2009 @17:35:33
he - dzieki tak szczerze - to zdjecie z czasow kiedy obrobka zdjec byla mi zupelnie obca..
~Argoth    13.02.2009 @16:04:53
ja też wole od tyłu...:[dzięki
_______
i tak mam w dupie Twoja opinię....
~proffoto    11.02.2009 @09:30:29
Dziwny gatunek tej gesi.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~Alexandra35    10.02.2009 @15:24:23
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
~Deiw17    08.02.2009 @14:16:26
To chyba ten"humor" Sory i pzdr
_______
Opis płatny !!! Wrzuć monete...()

~proffoto    08.02.2009 @08:55:24
Angolom na ulicy to ja robie z okna. Chce miec cale szyby w domu
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~cinekG    07.02.2009 @00:51:08
tym razem samsung costamcostam nie pamietam,nie wiem czemu dane(czym) nie wyskakuja umnie
tak czy owak nadal sie ucze zanim cos kupie,a komurke i tak zawsze mam "gotowa"
dzieki
_______
Zapraszam http://cinekg.digart.pl/
~proffoto    06.02.2009 @12:58:19
On tez byl nieswiadom tego, ze robie mu zdjecie.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~Alexandra35    04.02.2009 @19:07:02
Buziole
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
~Alexandra35    02.02.2009 @21:21:57
Dzięki
No, mnie też wkurzają podpisy, ale wolę mieć podpis niż skradzione zdjęcie
Zbyt wielu złodziei przywłaszcza sobie nasze prace
Co prawda podpis nie jest gwarancją, ale znacznie utrudnia sprawę, bo nie każdy złodziej jest grafikiem
Pozdrowionka
_______
Nie otwieraj się za szeroko - przeciągi są niezdrowe.
~proffoto    02.02.2009 @13:48:24
Jak masz ID na wierzchu, to sie nie czepiaja, chyba ze jest jakas zadyma i napieprzaja kibicow to lepiej sie schowac. Przez jeden z meczy zarekwirowali mi Nikona D3 jako dowod w sprawie. Nie chcieli kary pamieci tylko sprzet tlumaczac, ze w pamieci wewnetrznej cos moze byc. Odzyskalem go po 4 miesiacach, uszkodzonego i teraz toczy sie sprawa o odszkodowanie.
_______
W 1968 wystarczyło kilka Mhz żeby posłać rakietę na księżyc, teraz potrzeba pentium 4 3.0Ghz żeby odpalić Viste...

Zapraszam spotterów na forum http://sky-watcher.pl/
~milka124    02.02.2009 @12:23:40
Bez urazy, ale chyba jednak malo sie znasz na arabskich kobietach... az tak brzydkie nie sa!
~milka124    02.02.2009 @09:51:39
Ciekawe, ze kolega/kolezanka ~voitaco lepiej wie kto gral i w co... Zapewniam, ze to sa dwaj panowie - polecam powiekszenie fotografii...
~Dario2    01.02.2009 @20:32:34
dziękuję!
_______
mam nadzieję, że śmierć nie zaczyna się już na początku miłości... B.Rosiek
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt